• White Facebook Icon

Föreläsning

Susanne Einhorn "Kundpsykologi - konsten att vända en gnällis till en snällis"

17 februari | 19.00 | Gällivare Folket Hus

För tredje gången besöker Susanne Einhorn Gällivare! Du som deltagit i de två första föreläsningarna med Susanne kan nog hålla med om att de gav både ny energi, användbara tips och nya sätt att tänka när det kommer till kundpsykologi!

Nu har ni chansen igen till vidare kunskap i ämnet, nämligen konsten att vända en gnällis till en snällis!

Föreläsningen passar alla som möter människor i sitt arbete, inte bara inom handeln!

 

Läs mer om föreläsningen

Pris 

Föreläsning inkl. pausfika är kostnadsfritt,

men om du bokar och inte nyttjar din/dina

plats/platser, debiteras du 250 kr/plats.

 

Plats 

Gällivare Folkets Hus

Tid 

19.00 - 21.30

Sista anmälningsdag

13 februari 2020

Vid frågor kontakta 

Marlene Lindgren 070-296 72 82

Anmälan har stängt

 

En kund som kommer tillbaka och klagar på något är ingen belastning utan en jättemöjlighet. Missnöjda kunder är nämligen bästa chansen för butiken att ständigt bli bättre. Så lyssna noga för missnöjda kunder kan man lära mycket från. Ett väl hanterat klagomål kan leda till en ännu mer lojal och nöjd kund.

Supernöjda kunder, lyckliga säljare och framgångsrika företag!

 

  • Välkomna klagomålen
    Rulla ut röda mattan för all typ av feedback

  • Din mentala uppladdning är allt
    Hur lyssna aktivt med hela hjärtat

  • Fällor att se upp för
    Tre vanliga felsteg och hur du undviker dem

  • Att vända en gnällis till en snällis
    Sex enkla steg att hantera en missnöjd kund

  • Räkna på din kunds ”life-time-value”
    Ditt proffsiga bemötande gör den missnöjda kunden till en guldgruva

  • Minska krånglet
    Gör det enkelt att göra rätt 

  • Giraffspråket – 6 enkla steg för att säga det svåra på ett bra sätt
    Lär mer om den kända ”Non-violent communication-metoden” som du kan använda i alla typer av tuffa samtal. (Även hemma!)

 

Om Susanne Einhorn

Beteendevetaren, säljexperten och inspirationsföreläsaren Susanne Einhorn brinner för det lyckade kundmötet. Under föreläsningar med Susanne får deltagarna få beprövade modeller och verktyg som enkelt kan omsättas i det dagliga arbetet. Ni kommer att få med bilder, historier och enkla modeller, berättade med humor och värme. Mängder av framgångsexempel från alla de företag som Susanne Einhorn arbetat med kommer att återges. Susanne har mer än 25 års erfarenhet av att utbilda inom retail där hon har jobbat med över 250 företag i 25 länder. Genom åren har Susanne säljtränat fram 4 vinnare i klassen ”Årets Butikssäljare” där prisutdelningen sker på den årliga prestigefyllda Retail Awards-galan.

 

© 2020 Gällivare Handel